pátek 10. ledna 2014

Společnost Giva je šancí pro turistický ruch.




Když jsem před více, jak rokem navštívil prvně po desetiletích královské město Kutná Hora, tak článek způsobil poměrně velkou sledovanost a trochu rozruchu. Tou příčinou byly právě poněkud neobvyklé suvenýry a určité porovnávání turistického ruchu v obou královských městech  (Mělník, Kutná Hora). Situace v místní slavné kostnici v Sedleci, kde nebylo 3.ledna k hnutí, mě nyní nakonec motivovala k určité zmínce o tom, co se také výraznou měrou může podílet na úspěšné návštěvnosti města.

Je tím docela neznámá malinká místní  firmička s několika zaměstnanci, která však strčí do kapsy leckteré velké v republice. Určitě stojí za to si prohlédnout podrobně stránky  http://www.giva.cz/ . Je to přímo ukázka, jak lze skloubit tři žádoucí věci dohromady. Zaměstnat lidi, vydělat a přitáhnout do historického města návštěvníky. Myslím, že  to může být i určitá motivace třeba i pro Mělník, a proto ji uvádím.

Na závěr snad jen dodám, že různých cetek se vyrábí leckde dost a některé jsou i na poutích, ale zde jde podle výsledků zřejmě o kvalitu a poptávka je i za hranicemi města.
Mělník na své skutečné podzemí ještě čeká, ale třeba kostnici má také a poměrně dost pěknou.

SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat