pátek 18. září 2015

Na Mělnickém vinobraní můžete potkat i velbloudy.




Kdysi jsem tu napsal, že na Mělnickém vinobraní jsem od roku 1984 neměl absenci a to předešlé jsem viděl v televizi na povinné vojenské službě ( to bývala důležitá událost), tak jsem si dnes vyšel pro další čárku :-).

Tentokrát jsem se rozhodl, že jen tak projdu pouťovou zónu a kromě několika atrakcí zkusím vzít pár záběrů z ulic, které jsou dokladem návštěvnosti. Jednalo se o páteční 18. hodinu a centrum se neustále plnilo.
Hranice vinobraní se v minulosti již mnohokrát měnily a stejně to bylo i se vstupem. Zatímco v minulém desetiletí ještě neexistovalo rozdělení na placenou a neplacenou zónu, a program probíhal před i za MKD, tak v posledních letech se se vznikem zón ustálila jeho hranice ve Fibichově ulici. Program a vše důležité najdete například na ...
http://www.vinobranimelnik.cz/stranky/10-schema-vinobrani-2015

A abych zůstal věrný nadpisu článku, tak se musím zmínit o krásných zvířatech z orientu, které můžete na pouti nejen potkat, ale také se svézt :-). V každém případě to má něco do sebe.




















SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat