pondělí 21. prosince 2015

Soutok vám děkuje za strhující závěr roku v návštěvnosti a posílá vám přání.


Milí čtenáři, když jsem se tak nedávno díval na hezké přání Mělníčku, tak jsem měl již také za lubem přijít s nějakým tím vyrobeným přáním :-) . Když něco neděláte, tak to dá docela dost práce a zabere to čas, ale snad výsledek není zas až tak hrozný.
Pokusil jsem se o takovou symboliku. Sníh jsem si půjčil z obce Nedvězí, kde se koncem ledna chodí pravidelně zimní turistický přechod vrchu Nedvězí. Takové to současné počasí je blízké asi prvnímu obrázku a moc se mi líbilo srdce, které v letošním roce vytvořili na soutoku Labe a Vltavy návštěvníci. Zda šlo o vodáky, či snad někdo přišel pěšky, toť otázka. A spodní záběry jsou ty krásné uklidňující obrázky z té lepší části roku. Nedávno mě také opět nadchl pohled, který už se do té mozaiky nehodí a bylo by toho už moc, ale za zveřejnění stojí.



Z těchto míst kdysi hleděl na tehdy zalesněný mělnický kopec vladyka Beš z Přívor ( nejvyšší bod Turbovického hřebene) a my dnes můžeme vidět v pozadí naše město a v popředí krásný kostelík v poklidné obci jménem Záboří. http://soutok.blogspot.cz/2015/03/po-stopach-privorskeho-vladyky-bese.html Podle pověsti to tedy byl on, kdo založil se svojí družinou pravděpodobně roku 757 na dnešním mělnickém kopci první trvalé sídlo v podobě dřevěné tvrze. Tolik dle údajů z kroniky kronikáře Hájka z Libočan.

Vraťme se však do současnosti a musím se přiznat, že jsem měl radost, jak se mi tu při některých článcích zatočilo počítadlo. Když si kliknutím na obrázek níže zvětšíte data a podíváte se zcela dolů, tak vězte, že ten spodní článek o loděnicích vás zaujal více, než svatba Jiřího Lobkowicze ( ta sbírala body roky), která tak spadla na třetí místo. Vede s 1220 návštěvami stále Vinná noc 2015 z 25.4. Také sledovaný Kameňák s půvabnou Danou Morávkovou z února s 904 záznamy už je pátý, jen pouhých několik návštěv za nejlepším článkem z povodní 2013. Mimochodem, nějak se vrátila na web zpět videa. Už mi zase všechna zatím chodí. Dále bodovaly vánoční trhy, lokálka i skon mělnického historika Mgr. pana Purše. Zkrátka, sledovanost potěšila a děkuji vám.

Některá média občas slibují, co dají o Vánocích. Já to ani nevím a neslibuji nic :-)) Byly mi dokonce slíbeny nějaké materiály, ale jejich autoři jsou nyní zaneprázdněni. Tolik pro dnešek vše. Hezké volné dny, pokud vám to vyšlo, a nezapomínejte, že to nechce jen hodovat a čučet na bednu, ale třeba i nějaký ten výletík, nebo se aspoň protáhnout. Ještě jednou děkuji za sledovanost a Mělníčku za zařazení do zpráv, což je nesmírně důležité pro sledovanost.




SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat