pátek 27. dubna 2018

Sobota 28. dubna: V rámci akce Na audienci u císaře Karla I. přijede do Mělníka parní lokomotiva. Program akce a jízdní řád zvláštního parního vlaku. Kalendář akcí na Mšensku.


Nedávno jsem tu v jednom článku představoval akce, které na nás zde v Mělníku čekají v měsíci květnu a červnu. Jak se tak blížil poslední dubnový víkend, tak jsem pomalu přemýšlel, co že je vlastně někde tady poblíž velkého a nemohl jsem ani uvěřit, že jsem si nevzpomněl na akci, kterou jsem tu již s předstihem zmínil v souvislosti s jízdami parních lokomotiv v Mělníku v roce 2018.

Ano, je to letos bohužel možná poslední příležitost, jak spatřit v mělnickém nádraží parní lokomotivu. Nemusíte samozřejmě přijít jenom s fotoaparáty, ale můžete se v sobotu vlakem také projet. Jízdenky seženete i u průvodčího. Vlak by měl stát podle řádu v Mělníku od 13.29 do 13.53 hodin, tedy necelou půlhodinku. Ceny jízdného na plakátu.





Bližší informace najdete po kliknutí na plakát.



A vlastní Audience? Fotogalerii a vše kolem akce najdete na ....

http://audience-brandys.cz/

Jak to bude s programem ? Možná se to opakuje každý rok:

http://audience-brandys.cz/program-2011/



Kalendář akcí Mšeno a okolí na přelomu měsíce dubna a května.


28.04.2018  Vymetání výfuků
30.04.2018  Kadlín - lampionový průvod, pálení čarodějnic
30.04.2018  Průvod a pálení čarodějnic
01.05.2018  Za tradiční architekturou Kokořínska - komentovaná procházka

Žádné komentáře:

Okomentovat